litel myss tierd!

Nu va de längesen jag skrev! jag är så sjukt trött, därav rubriken!! tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan linus och jag stiker ut och äter på BB! (bröderna blooms låt hahah de fattade ni nog men de lätt som vi skulle till bb och det ska vi apsolut inte)
Jag hatar linus tanjetnt bord. skit svårt att skriva med det! Det jag tänkte skriva iaf var att igår var jag och jw i kalmar och shopade, vi fick ju lön igår! mysig dag<3 Idag har jag jobbat och nu ska linus och jag käka sen ska vi se iron man 2! yeay! älskade 1.an så det ska bli kul o se 2.an!

ss

dena filem värkar helt underbar! jag och jw och( dom som vill får gärna hängka)  ska se den när den kommer ut!!!!<3

Nu ska jag dra upp min baby ur sängen och äta! im hongrey!

Kommentarer
Postat av: manda

NNNEEEEJJJJ FÖR I HELEVETE see inte den !! jag kom precis hem från den jag hatar den jag är seriös det var den absoluta skit filmen !!

2010-04-28 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0