Ny vecka!

Vad tycks om min nya header? fina ord va! ;)

Igår överaskade jag ju min älskling. glad blev han! så idag har vi spenderat en dag tillsammans i vetlanda, vi åt kina mat så klart, sen gick vi till hm där jag köpte en super snygg jacka jag velat ha länge men som inte finns i min storlek i växjö men i vetlanda fanns den så då slog jag till och köpte den!
därefter gick linus och jag och fikade, jag tog blå bärs paj och han tog hallon ches kake, låt lika smarrigt som de smakade! vid 4 tiden körde jag hem! sen ikväll gick jag och bexen till mc och handlade glass, det var bara det är det var sviiiiin kallt ute. + att vi åt glass, kalt!

Jag har inte fort några jobb tider förens på lördag och söndag så det är lugnt på den fronten i veckan, imorgon ska jag iaf stor städa mitt rum, sen sola ! och sen ska jag och becka kolla bal skor. hon är ju inne i de underbara student tiderna! jag som varit med om det är ju perfekt som smak råd;) tänk att de snart är 1 årsen vi tog studenten! tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0