skor är kärlek!

Minns ni att jag köpte ett par gladiator skor för ett tagsen? nu har jag hittat ett par enu snyggare! jag täntke fösrt inte löpa dom.  men vafan vi får lön på måndag och skorna va helt underbara så jag ska slå till iaf!
..... bara för dte går de inte o lägga in en bild på dom! men jag tror jag köper dom imorgon då kan jag visa bild. är rädd att dom tar slut innan måndag annars ;)

På tal om annat så köpte jag mickel jacsson filmen till jw i födelsedags present, det fumma va bara att hennes sytser också köpt den. så när jag skulle lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka (200:-) så sa dom i kassan att man itne får pengarna tillbaka, så som jag trodde, jag ville ju ha pengarna så ja kunde köpa nåt annat till jw, men icke. fick ett tillgodo kvitto sitäellet och det är ju ok för man handlar där så ofta endå! så idag hyrde jag 5 filmer för 80 :- på hemma kväll! sjukt billigt. så nu ska jag och min älskling ha film mys när han kommer hem! Nu ska jag återgå till att städa, har gjort det en timme nu, rensat kläder och vikt och hänht upp. nu ska jag damsuga, trååååkigt men fint blir det! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0