Halleluja va längesen det va!

Nu va det ett tagsen jag skrev! vet inte varför det inte blivit av, har bara inte tagit tag i det. jut nu är de ju härlig sommar och så himmla varmt. man ska inte klagaga men det är fär varmt när jag jobbar  på mitt lilla äldreboende! svettas liter varge dag, frächt :p

Annars rullar det på i en jäkla fart! redan mitten av juli! I helgen som kommer ska jag och Linus åka till halmstad. och ha en mys helg bara vi två! det ska bli hur skönt som helst!
Nu ska jag plocka upp mallan my homie och så ska vi se shrek 3 (eller 4?) på bio. i 3D till och med. de ska bli collt! puss och kram<3

ff

Haha jag och min flicka på loft i helgen som va.
Lite mkt vin i kroppen kanske?


Kommentarer
Postat av: Malin

Shrek 5 for fuck sake! Fin bild på er! :)

2010-07-15 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0