kan kanppt hålla ögonen öppna!

Tjenis! inatt jobbade jag på clv. det var 10 kämpiga timmar!! men det gick bra! alltid bra att va på clv trivs där!
Idag sov jag lite sen har jag varit hos frisören nu vd 2. inte för att skryta men det blev skit snyggt =D
nu ska jag snart paka väskan och cykla till friskis med mallan. vi ska kick boxax. fast jag vet itne om jag kan va med. mitt hå är ju fixat så fint nu så vil itne förstöra frisyren. får se hur jag gör.. ( skämtar så klart, här ska svetas och boxas!) sen cyklar vi till mallans lägenhet i stan och för min del blir det nog sängen rätt så fort! det tar på kreafterna att vara uppe på nätterna!!

På onsdag bär det av till ullardet! de ska bli super skoj! sen rullar det på med födelsedag för pappa, och mors dag, i helgen rebecka fyller år + att hon tar studenten. älskling och jag firar 3 år ! jag börjar somma jobba, midsommar. heregud vad det är fullt upp! men de är kul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0