onsdag

Jag hatar att vara sjuk!! har varit det sen i söndags och nu vill jag inte vara det mer. men sånt kan man inte välja tyvärr. jag har inte kunnat äta så mkt för jag har så ont i halsen men jag ska ta mig till maxi nu och handla lite så ska jag laga soppa. tror det är den soppan jag åt för längesen hemma hos mallan my homie. som kommer hem på söndag åhhh längtar du är så otroligt sskand stumpan! det ska bli kul och ha dig här ett tag tills du åker ut på nästa äventyr ;) för det vet jag att du kommer göra. du kan inte stanna i växjö nu när du fåt smak på resten av världen <3

på lördag bara måste v gå och se denna tjejer http://www.youtube.com/watch?v=L_VdwVr-Ua4
den värkar helt udnerbar! och jag kommer gråta floder!

nu ska jag laga soppa. önska mig lycka till vet inte hur de kommer gå =D

Kommentarer
Postat av: Mallan your homie

Höhö, mums soppa!!

Nej nu ska jag nog stanna i Växjö ett tag hos dig :D Tranquila! Saknar dig, ska bli såå kul att träffa dig igen.

ps. hoppas soppan blev god ds.

2010-05-06 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0