ut i solen!

god morgon! idag är jag uppe pigg och glad! sitter hos linus nu, han ringde med en underbar överaskning igår, nämligen att han skulle komma hem över natten! han har varit i vetlanda i en vecka och skulle vara där en vecka till nu. men så kom han hem lite emmellan och det var ju helt underbart! saknar alltid min pojk när han inte är hos mig! vi åt dipp och grönsaker och och hade mys!! nu sitter jag här vid hans datata, han åkte tillbaka till vetlanda för en stund sen. han säger alltid att jag kan sova lite till. men kan itne somna om ! sen är de ju så fint väder ute med då kan amn inte ligga och slöa heller! ikväll är det musik tävling igen! håller så klart tummarna för sverige!!

Nu ska jag ut på stan för att hitta den perfekta tre års presenten till Linus, tre år nu på onsdag, vilket är heeelt galet och heöt jäkla underbart! njuter av varge dag med mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0